CtrlAltElite iQ -- Clash of Clans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

eneRt

Ga naar beneden

eneRt Empty eneRt

Bericht van eneRt vr jan 15, 2016 4:17 pm

Ik ben eneRt, in het echt René.
Ik ben een man, of eigenlijk stiekem nog een jongetje van 28.
Speel Clash of clans sinds november 2013, samen met Kluizenaar CAE opgestart sinds Juni 2014 met al snel een vaste ledenbasis uit onze vorige clan, Team Kratje, waar de meeste van ons zijn 'opgegroeid'.

Heb het samen met alle leden en collega leiders nog goed naar m'n zin in CAE, we zijn een clan waar iedereen zo veel mogelijk gelijk is en we iedereen willen helpen een goede clasher te worden. Vandaar ook dit forum.
Hier kunnen we de clanwars nog beter sturen en kan iedereen info vandaan halen over goede basissen en aanvaltechnieken.

Ik hoop dat iedereen het naar z'n zin heeft/krijgt in de clan en we samen elkaar kunnen blijven verbeteren om ooit de beste van NL te worden! king

OK dat was meer over de clan dan over mezelf misschien...

Ik probeer gezellig te zijn in de clan, maar kan soms een botte lul zijn, meestal gezellig hoor Wink Buiten dat ben ik ook zeer bedreven in het uitkramen van onzin. Gewoon dom ouwehoeren of sarcastisch mensen irriteren is een soort hobby, sorry.

Ik doe m'n best om m'n aanvallen goed te houden en nieuwe bij te leren een help graag anderen om hun aanvallen te verbeteren. Kritiek geven kan ik erg goed, maar das altijd achteraf en achteraf lullen is het makkelijkste wat er is. Toch zal ik altijd kritiek geven waar het kan om te zorgen dat dezelfde fouten een volgende keer worden vermeden, vat het dan ook op als opbouwende kritiek/tips. Kritiek richting mij, altijd welkom, ik ben absoluut niet perfect.

Wil je nog iets van me weten, zoals m'n creditcard gegevens ofzo, vraag het dan hieronder.

Okdoei

eneRt
Admin

Posts : 25
Join date : 13-01-16
Age : 36

https://cae-iq.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum